Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

torsdag 3 februari 2011

Fem stjärnor på Boktipset.se



Jag blev väldigt glad idag när jag upptäckte att min första roman: Solbarnet, har fått betyget 5 stjärnor av en läsare på Boktipset.se.
Det kan ju inte bli bättre!
För övrigt är Boktipset en väldigt bra websida att besöka. Jag har fått mängder med tips på spännande och läsvärda böcker, tack vare alla dessa bloggare som skriver om sina läsupplevelser!
Besök Boktipset.se!

Monika

*****

4 kommentarer:

  1. Grattis Monika! Det är du värd! Kram Kim

    SvaraRadera
  2. Grattis!
    Angående kameror och så kom jag plötsligt ihåg när jag häromdagen fick för mig att gå min promenad bl.a runt lågstadieskolan här nära mig. Bäst jag stod och tittade på, kommer inte ihåg exakt vad, ngt så upptäcker jag skylten: Larm- och kameraövervakning! Där hade jag stått och stirrat in i kameran! Undrar om ngn ser det där ... (ler)!

    SvaraRadera
  3. Ja, sådana här spontana händelser med böckerna och författandet är väldigt upplyftande!
    4U2: Ja, övervakningskameror kan ju dyka upp var som helst, när man minst anar det! Tur att det är kamerafritt hemma i alla fall!

    SvaraRadera