Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

torsdag 20 oktober 2011

Kulturias kafé på Kulturhusets kaféscen - Halmstad

Nästa fredag den 28 oktober medverkar jag i en kafékväll med blandade kulturinslag.
Jag kommer att göra lite avsteg ifrån mitt författande och istället sjunga sånger från en del av alla dessa föreställningar som Halmstads Kvartersteater producerat genom tiderna.
Oj, vilka minnen som väcks till liv när de gamla sångerna plockas fram. I en nästan oändlig rad ligger över 70 publika produktioner som gjorts under dryga tjugo år.
Under den här kvällen kommer jag att vara den sammanhållande länken och både berätta om Kvartersteatern samt sjunga de gamla sångerna. Sedan kommer jag att presenterar de andra som medverkar. Peter Björk som kåserar och två hemliga gäster!

KULTURIAS KAFÉ
Ett kaféprogram med Peter Björk och Monika Häägg som sjunger, spelar gitarr och kåserar om Kvartersteatern, livet, samhället och vår historia.
Samt… TVÅ HEMLIGA GÄSTER
Kulturhusets kaféscen
Fredagen 28/10 kl. 19.00
Servering från 18.30 – Fri entré
Arrangör: Halmstads Kvartersteater

Välkommen till Halmstad fredagen den 28/10!

Monika

3 kommentarer: