Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

torsdag 12 juli 2012

Premiär för Solbarnet


På lördag den 14 juli är det premiär på Solbarnet med HalmstadsKvartersteater. Manus är skrivet av Peter Björk och det är min första bok om Fry som ligger till grund för manusarbetet.
Det skall bli väldigt spännande att se föreställningen som spelar 14 – 29 juli på Hallandsgården i Halmstad.
Jag kommer att vara där varje kväll och givetvis har jag med mig mina böcker.

Nu är det bara de sista repetitionerna kvar och i morgon kväll är det genrep. Jag hoppas verkligen att vädrets makter är med oss. Under senaste veckan har det regnat mycket och det har inte varit lätt att repetera. En föreställning ute under bar himmel är väldigt väderberoende. Men nu tycker jag att det har regnat tillräckligt och jag ser framemot en torr period på Hallandskusten.

Biljetter finns att boka på ticnet.se. Använd gärna grupprabatten. Vid minst 5 bokade biljetter blir det ett mycket bättre pris.

Bilder är från söndagens repetition. Som den uppmärksamme ser har ännu inte alla skådespelare scenkläder! 


Nu kan spelet börja!


Monika

3 kommentarer: