Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

Lyckebo, Jul på Lyckebo och Vår på Lyckebo

onsdag 22 juli 2015

Laholms bokhandel


 

I Laholm finns en väldigt trevlig bokhandel.

Det är alltid mysigt att göra författarbesök och signering hos Diana och Stefan, som författare känner jag mig välkommen.

Under åren sedan jag utkom med min första bok Solbarnet har det blivit ganska många besök. Under ett av besöken träffade jag för första gången min författarvän Inga Holm, som skriver och illustrerar de trevliga bilderböckerna om älgen Gruffe. Vi har sedan tillbringat många år tillsammans på bok- och biblioteksmässan i Göteborg. Under ett annat besök var vi ett litet gäng med författare som under en trevlig kväll med mat, berättade om våra författarskap och böcker. Sedan har det varit både poesiläsning och sångframträdande.

Nu är det återigen ett besök i Laholms bokhandel.
 

På lördag den 25 juli kl. 11 – 13 finns jag där

och berättar om min nya barnbok Grevens slott. Det finns också chans att vinna några av mina böcker.

Har du vägarna förbi i sommarsverige så välkommen till en av Sveriges trevligaste bokhandlare.

Monika

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar